سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی . [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

حضور محمدی در عرصه وب خواف ؛ چه آن روز که در وبلاگ محمد عیسی رحیمی نظری گذاشت و جناب آقای رحیمی با بدل ساختن آن کامنت به عنوان یک پست ثابت ،زمینه را برای آشنایی و دوستی های وبلاگی نویسنده را با وبلاگ نویسان و خوانندگان خوافی فراهم ساخت تا امروز با حاشیه هایی همراه بوده است ، حاشیه هایی که به نظرم اگر پاسخ ندهم همچون تارهای عنکبوت عده ای را به خود مشغول خواهد کرد و اذهان خیالباف را به خود مشغول بر همین اساس برای روشن شدن موضوع به طرح پرسش ها و پاسخ به آنها پرداخته ام ، پرسش هایی که اگر همه نقاط مبهم ذهن شما را برطرف نکرد می توانید با طرح آنها پاسخ خود را بیابید .

آیا این وبلاگ اهداف انتخاباتی و سیاسی دارد ؟ 
آنچه که جناب آقای خلیل الرحمن خلیلی پور رودی نویسنده وبلاگ "خواف ؛ درس از گذشته نگاهی به آینده" که در پاسخ به نظری از بنده به مطلب جناب آقای محمد عیسی رحیمی درباب فرهنگ عامه و باورهای مردم خواف نوشته بودم در این پست مطلب   که با عنوان نقدی بر مطلب آقای محمدی (فرهنگ عامه افتخار ماست) در وبلاگشان منتشر فرمودند و ضمن الطفات و محبت به اینجانب در ابتدای مطلب نوشتند که : 
که بنده در وبلاگ جناب آقای رحیمی پاسخی را در این باره برای ثبت در تاریخ دادم ، سبب شد تا با طرح سوال " آیا این وبلاگ هدفی سیاسی و انتخاباتی دارد؟" به پاسخ و رفع شبهات مطرح شده بپردازم . در پاسخ باید بگویم که :
1- اینجانب به هیچ عنوان هیچ هدف انتخاباتی و یا جایگاه سازی برای خویش برای حضور در انتخابات و یا ساخت سیاسی و اداری شهرستان خواف را نداشته و نخواهم داشت . 
2- هر گونه ادعای افراد در انتصاب خود به این وبلاگ برای بهره برداری از این وبلاگ با مقاصد سیاسی و انتخاباتی مذموم است و مطمئنا اگر مورد یا مواردی را شنیدید و دید با کامنت بفرمائید تا هر که در او غش باشد رسوا گردد(مطمئنا محمدی های دروغین رسوا خواهند شد ؛ چون محمدی های درج کننده نظر زیاد شدند و من مجبور شدم این وبلاگ را برای درج نظرات خویش انتخاب کنم).
3- این وبلاگ مطمئنا در حمایت از هیچ کاندیدایی نخواهد نوشت ، اما مطمئنا همه کاندیداها را با تشکر از خدمات ارزنده شان نقد خواهد نمود ،که اساس مطالبه گری بر تعریف استوار نیست ،بر پرسش استوار است ، مطمئنا اینجانب همچون آقای محمد عیسی رحیمی رفتار نکرده و نخواهم کرد .
4-اینجانب در خواف سکونت نداشته و پیشتر هم جناب آقای بزمی در یک پست یا اظهار نظر درباره وبلاگ نویسان خواف به این اشاره نموده اند ، بر همین اساس جهت استحضار یکایک مخاطبان ارجمند عرض می نمایم که نگارنده این وبلاگ یک خوافی است ، اما در خواف سکونت ندارد، اما به خواف و توسعه خواف علاقه مند است و البته فاصله زیادی هم تا خواف ندارد .
 5- مطمئن باشید پرده ای وجود ندارد که کنار برود ، توهم توطئه نداشته باشید . 

آیا نویسنده این وبلاگ دنبال حق خودش است ؟ 
درج نظر یکی از خوانندگان  با عنوان "+ محمدی چرا ناراحت شدی؟ " که در پست پیشین درج شده بود و اشاراتی که ایشان در نظرشان داشتند همچون این که 

خب پسر خوب برات خجالت اور باید باشه که این همه خواننده مشتاق هستند بدانند کی هستی و با بی محلی در دنیا مجازی به بیان نظراتت می پردازی
البته علی الظاهر ادم توانمندی هستی ولی مطمئنم یا ترسو هستی یا موقعیت چندانی نداری که میخوای شناخته نشی تا در نظر خوانندگان یک ادم متشخص و با نفوذ و مشهور بمانی
امیدوارم ایندفعه ملایم تر بنویس و از کوره در نری
داریم انسان های توانمندی که به حق خودشون نرسیدند که البته واقعا امیدوارم این مسئله در مورد تو صدق نکنه و تو جز همون ادم های ترسو باشی
قربانت پسرم منتظر جوابت هستم
که بنده در پاسخ کامنت نظراتم را درج نمودم ، سبب شد تا با طرح سوال " آیا نویسنده این وبلاگ دنبال حق خودش است؟" به پاسخ و رفع شبهات بپردازم . در پاسخ باید بگویم که : 
1- بنده الحمد لله و المنه حق پایمال شده ای ندارم که به دنبال احقاق حق خودم باشم ، اما حق توسعه خواف یکی از حقوق بنده هست که به درستی ادا نشده است ، برای این حق جمعی که من هم در آن سهمی اندک دارم این وبلاگ را راه اندازی نموده  و مطالبه توسعه پایدار خواف را سرلوحه قرار داده ام . 
2-اصولا انسان با نوشتن وبلاگ آن هم با نام مستعار نمی تواند حقی برای خود ایجاد و یا حق خود را زنده کند. 
3- همانطور که در پاسخ این خواننده محترم در بخش نظرات نوشته ام " بنده حقم را گرفته ام ،حقی که نتیجه تلاش و دانشم بوده و هست ،به قول شما سهمم را گرفته ام و بابت آن هم خدا راشاکرم و هم از خودم راضی ام ؛ اما این حق من با پایمال کردن حق الناس و ... فراهم نشده است" . برای اطلاع شما و خوانندگان "حق الناس" و آنچه احتمال بدهم "حق احدی از مردم را در آن پایمال میکنم" برای من از پالان خر بی ارزش تر است .( د ر همین جا لازم میدانم برای تنویر افکار خوانندگان عزیز عرض نمایم که این شعار نیست ، اعتقاد بنده است ) 

نویسنده این وبلاگ کیست؟ 
درج نظر یکی از خوانندگان  با عنوان "+ همشهری تیز " که در پست  اول وبلاگ درج شده بود و نظرات سایر خوانندگان درباره هویت نویسنده این وبلاگ ،سئوالات و شبهات موجود در این بخش ، سبب شد تا با طرح سوال " نویسنده این وبلاگ کیست؟" به پاسخ و رفع شبهات بپردازم . در پاسخ باید بگویم که :  
1- نویسنده این وبلاگ هیچ وبلاگ دیگری بجز این وبلاگ ندارد . 
2- نویسنده این وبلاگ در هیچ یک از نشریات شهرستان خواف مطلبی ننوشته و منتشر نکرده است . 
3- انتصاب نام مستعار محمدی به آقایان بزمی،موحدی و... ظلم به شخصیت حقیقی،فرهیخته و موثر این افراد است ،چرا که این بزرگواران با نام حقیقی خویش برای خواف تلاش می کنند . 
4-نویسنده این وبلاگ در خواف سکونت نداشته ،اما تردد دارد . 
5-نویسنده این وبلاگ به طرفداران هیچ یک از نمایندگان سابق حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار تعلق ندارد. 
6- نویسنده این وبلاگ فردی است عادی مثل همه شما خوانندگان عزیز . 

امیدوارم برای رفع شبهات خوانندگان عزیز موثر بوده باشد . اگر شبهه دیگری دارید هم بفرمائید در نظرات تا با کمک هم رفع کنیم . 


 نوشته شده توسط محمد محمدی در پنج شنبه 92/6/21 و ساعت 4:43 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 14848
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه