• وبلاگ : براي خواف
  • يادداشت : براي مطالبه توسعه خواف آمده ام ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + منتقد 
    آقاي محمدي جان
    عزمتان را ارج مي نهيم
    اما در شعاري بودن مطالبتان همين بس که نام مستعار براي خود برگزيده ايد. ثبت نظرات انتقادي براي مطالب وبلاگي که نويسنده اش مجهول است هيچ محلي از اعراب ندارد.
    هرچند بنده در شرايط فعلي با ثبت نظر و مطلب انتقادي به نام مستعار موافقم اما شما نيز حداقل انتشار چنين نظراتي عليه شخص مجازي خود را افتخار ندانيد.
    انتقادات نسبت به افراد معلوم را نيز منتشر نماييد.
    پاسخ

    محمدي:جناب آقاي منتقد عزيز از لطف و ابراز محبتتان سپاسگذارم ، در پاسخ شما بايد بگويم که : 1- رطب خوردم منع رطب نمي کند،البته در سنت نبوي(ص)؛بنابراين هر گاه شما خود با نام حقيقي نوشتيد از اين جانب هم انتظار نوشتن نام حقيقي اش را طلب کنيد . 2-از اينکه ثبت نظر عليه بنده را شعار دانسته ايد متشکرم ، اما اگر بنا باشد نقد مطالب انجام گيرد نيازي به نام نويسنده نيست ،چون نقد فکر او انجام مي گيرد نه نام ، مگر اينکه شما به نقد نام ها و نه نقد عملکرد و افکار علاقه داشته باشيد، چيزي که متاسفانه در خواف بسيار بسيار شايع است . 3- بنده اين کار و کارهايي مثل اين را افتخار نمي دانم ،افتخار از آن کساني است که با جان و مال و انديشه و توان خويش قدمي براي خواف و مردم محرومش برمي دارند و بس ...4- شما انتقاد را در چارچوب ادب و منطق بنويسيد مطمئنا مثل همين نظر که بدون تاييد من منتشر شد منتشر ميشود و من هم اگر بي ادبي و يا توهيني در آن نباشد حق حذف و يا تعديلش را نخواهم داشت .
    + رحيمي 
    ميگم آقاي محمدي، شنيدم که کسي با اصرار زياد سيگار را ترک کرده، بعد از مدتي او را ديدند که چپق ميکشد.
    اين مردم تحمل نظرات سانسور شده بنده را ندارند کار شما ديگر قوز بالاقوز خواهد شد.
    همين حالا عزيزان زيادي از جمله طرف داران کليه نمايندگان قبلي خواف از دست بنده عصباني هستند.
    پاسخ

    محمدي : جناب آقاي رحيمي عزيز ( خيلي اين گونه مخاطب قراردادنتان را تا گفتن مولوي رحيمي را دوست دارم، نگذاريد به حساب بي ادبي ،بگذاريد به حساب نوع نگاهم) مطمئن باشيد اينجا رويه تغيير نخواهد کرد . مردم را خود شما با سانسورهايتان متوقع کرده ايد ، سانسورهاي شما چون يک معيار دارد که آن هم شما هستيد ، بنابراين وقتي نوشته زيد را سانسور مي کنيد عمر هم انتظار سانسور مشابه دارد ، اما تا آنجا که من ديده ام شما سانسور عادلانه و مشابه نکرده ايد و نخواهيد کرد احتمالا (ببخشيد ديگر اينجا دکان ماست ، نه دکان شما! و ما هم حرف خود را بدون ترس از ....... شدن مطلب توسط شما مينويسيم)عصبانيت آن دوستان هم برمي گردد به عملکرد شما ، ما شا الله تيغ شما فقط گوشت سجاديان را خوب مي برد ، انتقاداتي که من درباره آقايان ابراهيم باي و مگهبان نوشته ام هيچ گاه از دستگاه عريض و طويل سانسور شما بيرون نيامد، خوانندگان شما اگر يک مطلب انتقادي يا نظر درانتقاد از جناب مستطاب نماينده سابق المسبوق آقاي دکتر ابراهيم باي سلامي از وبلاگ شما بيابند و لينکش را اينجا بگذارند جايزه دارند .
    + برهان الدين معراجي 
    هزاران سلام و درود بر برادر بزرگوار جناب محمدي اميد كه قلمتان و سخنانتان هميشه و دوباره و دوباره افق هاي روشني براي خواف شريف پديدار بگرداند روزگارتان به كام و باده كامرانيتان به جام باد
    پاسخ

    محمدي : برادر عزيز و بزرگوار جناب آقاي معراجي ، از لطف و عنايت شما سپاسگذارم ، اينجا خانه شما و همه دوستداران توسعه خواف است ، کرم نماييد و منت نهيد و ايجا را خانه خود بدانيد ....
    با سلام
    راه اندازي "براي خواف" را بهتون تبريک ميگم و اميدوارم در اينجا هم متفاوت بنويسيد
    پر محتوا و مفيد
    ياحق
    پاسخ

    محمدي: برادر عزيزم جناب آقاي کريم زنگنه ابراهيمي ، از لطف شما سپاسگذارم و اميدوارم خواف را آنگونه که شايسته است با همراهي،مهرباني و برداري براي رفع فقر با هم بسازيم . فقر خواف شيعه و سني نمي شناسد ، خواف فقير فرصت زندگي بهتر را از همه خواف نشينان اعم از بومي و غير بومي، شيعه و سني ، رودي و غير رودي گرفته است . اميدوارم با کمک هم به جاي مذهب سالاري افسارگسيخته "شايسته سالاري عملگرا" را براي توسعه خواف بنشانيم .
    + مولوي رحيمي 
    با سلام، جناب آقاي محمدي حضور شما را در فضاي مجازي تبريک عرض ميکنم و اميدوار حضور موثر شما در صحنه فرهنگي خواف هستم.
    ضمنا بايد عرض کنم: هر نظري که با نام محمدي(2) در وب بنده آمده، در اصل محمدي تنها بود که با توجه به رمزي که آقاي محمدي اصلي داده بود، براي فرق عبارت (2) را اضافه نمودم.
    پاسخ

    محمدي: جناب آقاي رحيمي عزيز ، لطف شما بر ما بسيار بوده و هست ، برايتان توفيق آرزومندم .
     <      1   2