• وبلاگ : براي خواف
  • يادداشت : براي مطالبه توسعه خواف آمده ام ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتقد 
    آقاي محمدي جان
    عزمتان را ارج مي نهيم
    اما در شعاري بودن مطالبتان همين بس که نام مستعار براي خود برگزيده ايد. ثبت نظرات انتقادي براي مطالب وبلاگي که نويسنده اش مجهول است هيچ محلي از اعراب ندارد.
    هرچند بنده در شرايط فعلي با ثبت نظر و مطلب انتقادي به نام مستعار موافقم اما شما نيز حداقل انتشار چنين نظراتي عليه شخص مجازي خود را افتخار ندانيد.
    انتقادات نسبت به افراد معلوم را نيز منتشر نماييد.
    پاسخ

    محمدي:جناب آقاي منتقد عزيز از لطف و ابراز محبتتان سپاسگذارم ، در پاسخ شما بايد بگويم که : 1- رطب خوردم منع رطب نمي کند،البته در سنت نبوي(ص)؛بنابراين هر گاه شما خود با نام حقيقي نوشتيد از اين جانب هم انتظار نوشتن نام حقيقي اش را طلب کنيد . 2-از اينکه ثبت نظر عليه بنده را شعار دانسته ايد متشکرم ، اما اگر بنا باشد نقد مطالب انجام گيرد نيازي به نام نويسنده نيست ،چون نقد فکر او انجام مي گيرد نه نام ، مگر اينکه شما به نقد نام ها و نه نقد عملکرد و افکار علاقه داشته باشيد، چيزي که متاسفانه در خواف بسيار بسيار شايع است . 3- بنده اين کار و کارهايي مثل اين را افتخار نمي دانم ،افتخار از آن کساني است که با جان و مال و انديشه و توان خويش قدمي براي خواف و مردم محرومش برمي دارند و بس ...4- شما انتقاد را در چارچوب ادب و منطق بنويسيد مطمئنا مثل همين نظر که بدون تاييد من منتشر شد منتشر ميشود و من هم اگر بي ادبي و يا توهيني در آن نباشد حق حذف و يا تعديلش را نخواهم داشت .